Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Επερώτηση από τον Βουλευτή Ν. Ηρακλείου ΝΔ κ. Λευτέρη Αυγενάκη



Αρ. Πρωτ.9117 (21/4/2010)

Την υπογράφουν. Κων/νος Κιλτίδης, Κων/νος Τσιάρας, Θεόφιλος Λεονταρίδης, Θεόδωρος Καράογλου, Μαρία Κόλλια, Ευστάθιος Κωνσταντινίδης, Μιχάλης Παπαδόπουλος, Γιώργος Βλάχος, Μιχάλης Μπεκίρης, Γιώργος Βαγιωνάς, Νίκος Παναγιωτόπουλος


ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ
Βουλευτής Ν. Ηρακλείου - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Προς τον Υπουργό Οικονομικών
κ. Γ. Παπακωνσταντίνου

ΕΡΩΤΗΣΗ
Αθήνα, 21/4/2010

ΘΕΜΑ: Συνέχεια παρεμβάσεων για την άμεση λήψη μέτρων για την αποκατάσταση των ασφαλισμένων των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΑΖ μετά την ανάκληση της λειτουργίας τους

Σε συνέχεια των κοινοβουλευτικών παρεμβάσεων με αρ. Πρωτ. 6961/3-3-2010 και 8465/8-4-2010, αλλά και μετά την κατάθεση τροπολογίας – προσθήκης με αριθμ. Πρωτ. Γεν. 53/Ειδ.12/9-4-2010, στο νομοσχέδιο «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης, αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και άλλες διατάξεις», η οποία και δεν έγινε αποδεκτή, επισημαίνουμε εκ νέου την ανάγκη άμεσης λήψης συγκεκριμένων νομοθετικών πρωτοβουλιών προκειμένου να αποκατασταθούν οι ασφαλισμένοι, οι οποίοι επί σειρά ετών, ανταποκρινόμενοι στο ακέραιο στις συμβατικές τους υποχρεώσεις έναντι της εταιρείας και εμπιστευόμενοι τις νόμιμες άδειας της Ασπίδας, εναπόθεσαν σε αυτή τις αποταμιεύσεις και τους κόπους μιας ζωής.

Όπως έχει επισημανθεί επανειλημμένα από σειρά παρεμβάσεων βουλευτών της παράταξής μας, εφαρμόσιμη και ρεαλιστική πρόταση είναι η εκκαθάριση της εταιρείας εν λειτουργία χωρίς να χαθεί κανένα δικαίωμα των ασφαλισμένων. Η εφαρμογή της συγκεκριμένης πρότασης στην πράξη συνεπάγεται την ανακοίνωση εκ μέρους της κυβέρνησης ότι οι παροχές των συμβολαίων θα ικανοποιηθούν άμεσα και θα ισχύσουν χωρίς να απολεστεί οποιοδήποτε ουσιαστικό δικαίωμα των συμβαλλομένων. Κατόπιν, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αρχίζουν να εισπράττονται κανονικά, ενώ η εταιρεία Ασπίς Πρόνοια αρχίζει να λειτουργεί υπό επιτροπή διαχείρισης, δίδοντας κίνητρα για να επιστρέψουν τα συμβόλαια που έχουν μετακινηθεί σε άλλες εταιρίες. Επιπροσθέτως, οφείλει να εξεταστεί η εξασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλιστών για να στηρίξουν τη διαδικασία, το πάγωμα των εξαγορών συμβολαίων για εύλογο χρονικό διάστημα και η πληρωμή των τρεχουσών αποζημιώσεων από τα αποθεματικά της εταιρείας, ενώ η ρευστοποίηση μπορεί να επιτευχθεί είτε με τιτλοποίηση της ακίνητης περιουσίας, είτε με δάνειο επί εγγυήσεως του αποθεματικού.

Γεγονός είναι ότι οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, καθώς πληθαίνουν οι προσφυγές κατά του πρώην μεγαλομετόχου της «Ασπίς» αλλά και της οικογένειάς του για δέσμευση ή κατάσχεση της προσωπικής του περιουσίας. Όπως επιβεβαιώνεται και από δημοσιεύματα του τύπου, χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις τριών δανειστών του από τις Σέρρες, οι οποίοι πέτυχαν την κατάσχεση λογαριασμών για την ικανοποίηση οφειλών ύψους 215.690 €, 112.113 € και 178.431 € αντίστοιχα, ενώ πρώτο το Δημόσιο, με κατασχετήριο από τη ΔΟΥ ΦΑΕΕ Αθηνών στις 23 Σεπτεμβρίου 2009, πήρε από λογαριασμό του πρώην μεγαλομετόχου το ποσό των 8 εκατ. ευρώ για οφειλές του προς την εφορία.

Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα συζητήθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα για τη δέσμευση της περιουσίας της οικογένείας του, στο πλαίσιο της αίτησης που έχει καταθέσει δικηγορικό γραφείο, που εκπροσωπεί 63 ομολογιούχους της «Ασπίς Κάπιταλ» αλλά και ασφαλισμένους της «Ασπίς Πρόνοια», που διεκδικούν 8,5 εκατ. ευρώ, ενώ στις 5 Μαΐου αναμένεται αντίστοιχο αίτημα να κατατεθεί για άλλους 157 που διεκδικούν το ποσό των 15,5 εκατ. €.

Σημειώνεται επίσης ότι για την επίλυση του καίριου αυτού ζητήματος πρόκειται να κατατεθεί και επίκαιρη επερώτηση με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου της παράταξης μας και βουλευτή Ευβοίας, κ. Κ. Μαρκόπουλου, την οποία ελπίζουμε η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει με τη δέουσα σοβαρότητα.

Δεδομένου ότι το σχέδιο νόμου με τίτλο «Εποπτεία Ιδιωτικής Ασφάλισης, σύσταση εγγυητικού κεφαλαίου ιδιωτικής ασφάλισης ζωής κλπ.» που προωθεί η κυβέρνηση, σε καμία περίπτωση δεν επιλύει το σημαντικό πρόβλημα που έχει προκύψει, ότι οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, αλλά και του γεγονότος ότι το πρόβλημα αφορά σχεδόν ένα εκατομμύριο συμπολίτες μας,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1. Υπάρχει η πολιτική βούληση εκ μέρους της κυβέρνησης, για την εκκαθάριση της εταιρείας Ασπίς Πρόνοια εν λειτουργία, χωρίς να χαθεί κανένα δικαίωμα των ασφαλισμένων;

2. Εξετάζεται η εφαρμογή των παραπάνω προτάσεων που διατυπώνονται, οι οποίες διαφυλάττουν την προστασία των συμβαλλομένων, αλλά και τη βιωσιμότητα της εταιρείας; Προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση τις σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις;

3. Έχει προβεί η κυβέρνηση σε συγκεκριμένες ενέργειες για την αναδιοργάνωση των χαρτοφυλακίων και σε συγκεκριμένα μέτρα για την κρατική στήριξη προς τους θιγόμενους κατά τις ρυθμίσεις του νόμου 3790 από 6/9/2009;

4. Με ποιες ακριβώς διαδικασίες ελέγχονται τα έξοδα που καλύπτονται από το αποθεματικό των υπό εκκαθάριση εταιρειών;

5. Ποίες είναι οι επιπτώσεις της ανάκλησης των αδειών λειτουργίας των εν λόγω ασφαλιστικών οργανισμών στην τραπεζική αγορά, μιας και ασφαλιστικά συμβόλαια έχουν χρησιμοποιηθεί σε εγγυητικά σχήματα και έχουν διασυνδεθεί για την εξυπηρέτηση κυρίως στεγαστικών δανείων; Ποια συγκεκριμένα μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση για να αντισταθμίσει το πρόβλημα που δημιουργείται από την ακύρωση των εξασφαλίσεων των τραπεζών και την προστασία των πολιτών;

6. Ποιος είναι ο ακριβής σχεδιασμός για την αξιοποίηση των στοιχείων ενεργητικού των χαρτοφυλακίων των υπό εκκαθάριση ασφαλιστικών επιχειρήσεων;

7. Δικαιούται η κυβέρνηση να παρέμβει σε μια ιδιωτική σύμβαση μεταξύ του ασφαλισμένου και της ασφαλιστικής εταιρείας περικόπτοντας κατά το ήμισυ την αποζημίωση που δικαιούται;



Οι ερωτώντες Βουλευτές

157 σχόλια:

  1. ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΑΡΠΑΖΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΟ ΣΑΝ ΑΡΠΑΧΤΙΚΟ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΕΩΣΕΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ? ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ? ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΕΖΙΛΙΑ!ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ,ΔΙΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.nextdeal.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1558:πρόστιαμ-1-εκατ-ευρώ-σε-εταιρείες-του-παύλου-ψωμιάδη&Itemid=79


    ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΙΤ?
    ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ?
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΥΤΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ?
    ΑΝ ΝΑΙ ..ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΣΚΑΙ..ΚΑΙ ΜΗ ΣΝΟΜΠΑΡΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ..
    ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ..
    ΜΗΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ..
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ..ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ..

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ Μ ΑΥΤΑ.ΠΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΒΑΣΗ ΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΩΝ..
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ..ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ..ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙ ΑΛΛΗΣ ΟΔΟΥ..

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕ..
    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΩ..ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ..ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ..ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ..
    ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ..ΛΕς ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ .ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ..
    ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΨΕΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ..
    ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ..
    ΛΕΜΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ..ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ..
    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
    ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΨΙΜΑΧΙΕΣ? ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟΝ..
    ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ..
    ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΕΡΜΑ..
    ΠΡΑΞΕΙς ΠΙΑ..ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ..
    ΕΣΕΙΣ ΚΟΝΤΑΡΟΧΤΥΠΙΕΣΤΕ..ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΣΤΕ...
    ΚΑΙ ΧΑΝΕΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ...
    ΟΠΩΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ, ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ..ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ..
    ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ?
    ΝΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η

    ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ?
    ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ?
    ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ..
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΜΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΔΟΙ?
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΑ?


    http://www.euro2day.gr/article/579378/ArticleDetails.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΗΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΑΤΟΜΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ?
    ΗΔΗ Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ..ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ..ΑΛΛΑ
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..

    ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΤΙ 3 ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ 15 ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ..
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΙ?
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ?
    ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ..
    Α Μ Ε Σ Α ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΓΩΓΕΣ?
    ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ ΕΙΝΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε προηγουμενη ανακοινωση του συλλογου, αναφερθηκε οτι μεχρι το τελος της εβδομαδος θα υπαρξει καποια σημανικη κινηση που θα μπορουσε να σηματοδοτησει τον αγωνα ..
    Απλως, διευκρινιστικα..
    Περιμενουμε κατι ή αναφεροσαστε στην επερωτηση του βουλευτη της Ν.Δ?
    Καλοπροαιρετα το λεω, αλλα επερωτησεις εχουν κατατεθει μεχρι στιγμης.απο ΛΑΟΣ,ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΚΑΙ Ν.Δ..
    Προφανως και σε κατι αλλο αναφερεστε..αλλα οι μερες περνουν..και φαινεται οτι γινονται κινησεις, αλλα απο τριτους με τους δικηγορους τους..
    Εμεις εχουμε να ακουσουμε νομικο συμβουλο..3 μηνες.
    εχουν τεθει και σημαντικα νομικα ερωτηματα..για αποψεις, ενδεχομενες προσφυγες κλπ.
    Κατα της ΕΠΕΙΑ ,ΨΩΜΙΑΔΗ, ΔΗΜΟΣΙΟΥ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..
    ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ Ε.Ε

    ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ..ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ..

    ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΣΧΟΛΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΥΣ ΑΝΟΥΣΙΟΥΣ..

    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στο σκαι..γραφει καποιος οτι οι συλλογοι για ομαδικες καταθεσεις αγωγων ζητουν αρκετα χρηματα που οι ιδιοι δεν μπορουν να ανταποκριθουν..

    για ποιο συλλογο μιλουν?
    ποιος ασχολειται με ομαδικες αγωγες?
    σημερα ..στη θεσσαλονικη, γνωρισα 2 ασφαλισμενους..που μου ειπαν οτι προσφατα γραφτηκαν στον παροντα συλλογο..
    και αναρωτιοταν γιατι δεν υπαρχουν εξελιξεις και κινησεις..
    αν το δειτε το θεμα πρακτικα..
    μονο επερωτησεις στη βουλη..εδω και 4 μηνες..
    και απο καμια συγκεντρωση..
    αυτο ειναι τελειως ανακολουθο και ασυμβιβαστο με τη συμμετοχη του κοσμου και την παροδο του χρονου..
    καιεπιμενετε να μη δινετε απαντησεις σχετικες με ερωτηματα..
    και αντε εδω..ολοι αναρωτιουνται...
    παιρνουν μια απαντηση για επερωτηση στη βουλη..και περιμενουμε γενικα..
    στα γραφεια μας ομως, στο δρομο που συναντιομαστε, ειναι δυνατον κανενας να μην εχει αλλη ενημερωση?
    τελικα γιατι γινονται οι συλλογοι?
    για να τα λεμε μεταξυ μας?
    δε θεωρω σοβαροτητας σπουδαιας πια οτι καποιος βουλευτης..ο πεμπτος στη σειρα κατεθεσε επερωτηση στη βουλη..θετικο ειναι αλλα ..εδω που ειμαστε..δεν ειναι το νεο που θα κανει κατι να αλλαξει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Μέχρι τα τέλη του έτους 2008 η Aspis Bank έχει προωθήσει μέσω του δικτύου καταστημάτων της το ασφαλιστικό πρόγραμμα επενδυτικού χαρακτήρα (unit linked) Aspis Value της Commercial Value.

    Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που παρείχε η Aspis Bank για να συνταχθεί η συμπληρωματική Έκθεση Νομικού Ελέγχου το ποσό που αντιστοιχεί στο αρχικό κεφάλαιο επένδυσης των προϊόντων Aspis Value και αφορά σε συμβόλαια σε ισχύ ή/και σε συμβόλαια τα οποία έχουν εξαγοραστεί, αλλά εκκρεμεί η καταβολή των κεφαλαίων ανέρχεται σε 45,07 εκατ. ευρώ.

    Το ενημερωτικό αναφέρει ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί δικαιούχοι του Aspis Value να στραφούν νομικά και κατά της Aspis Bank στην περίπτωση που δεν καλυφθούν μέσω του επικουρικού - συνεγγυητικού ταμείου για τον κλάδο ασφαλειών ζωής με αναδρομική ισχύ. "

    Opoios eihe to proion ASPIS VALUE as steilei ena mail sto gsakki2@gmail.com , An den ikanopihthoume tha strafoume mazika kata tis ASPIS BANK na paroume ta lefta mas . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_3966.html


    αυτοι θα φυγουν...ετσι κ αλλιως..κ εμεις θα μεινουμε με τα συμβολαια..και την ανταλλαγη αποψεων καθε μερα στο χερι...

    αυτος ο κουκαλ τελικα , ειναι μυθικο προσωπο?
    πώς γινεται..τετοια συμπτωση, να μην απανταει αυτος, ο σαχινιδης, ο παπακωνσταντινου, ο πρωθυπουργος..τοσους μηνες?

    βρε μπας και μας δουλευουν ολοι κ εμεις κανουμε συλλογους?
    δηλαδη το θεμα μας το ανελαβε ..η ΝΔ??
    παιδια να ειμαστε σοβαροι..
    οι πρωτοι καταστροφεις..τωρα θα ειναι οι σωτηρες?
    οι καιροσκοποι?
    τελικα..με τη συγκεντρωση, με τις κινησεις που λεγατε τι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΑΝ ΣΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΛΕΙΧΘΕΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ?Η ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΤΟ ΑΧΤΙ.ΓΙΑΤΙ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ.ΜΠΗΚΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ,ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ.ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΥΤΟΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ Η ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΠΡΩΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ.ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΙΠΕ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΒΡΥΞΕΛΕΣ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ.ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ 3 ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΑΠΛΩΣ ΠΗΡΑΝΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ-ΟΧΙ ΛΕΦΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΙΤΑΛ ΠΤΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΨΩΜΙΑΔΗ.ΟΙ ΔΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝΕ ΑΠΟ 8000 ΕΥΡΩ.ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ.ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ Η Ε.Ε ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ, ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΑ?

    ΜΠΑΛΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ..
    ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ..ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΗ ΓΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ?
    ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΕ ?
    ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ..
    ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΓΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ?
    ΕΙΣΤΕ Η ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ?

    Α..ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο κυριος που μεταφερει την πληροφορια απο βρυξελλες..δεν ξερω..ποσο ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα..

    αλλα ο συλλογος δεν εχει κατι να μας πει?

    ο ανθρωπος κατι μας λεει..
    ουτε επιβεβαιωση ουτε απορριψη δεν εχεετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΝΑΚΗ..ΩΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ..

    ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ?
    ΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ Ε.Ε?
    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ?

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΥΛΛΟΓΟ..
    ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ..ΑΠΛΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιατι βγαλατε την ανάρτηση για τη συγκεντρωση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λυπαμαι πολυ που το λεω..αλλα το μπλογκ παρουσιαζεται ως διαφημιστικη καμπανια του βουλευτη Αυγενακη..
    αντιθετα, δεν υπαρχει καμια προβολη της συγκεντρωσης της Δευτερας.
    Αυτο τονισθηκε και χθες, αλλα προφανως υπαρχουν αλλες διαθεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ.ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ . ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΙΤΕΣ ..... ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΣΩ. ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ - ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ (ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ). ΣΥΛΛΟΓΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΟΣΜΟ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΡΩΓΩΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΩΡΑ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΝΑΚΗ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΝΕΝΟΣ.ΛΥΣΗ ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρασκευή σήμερα....
    Που είναι η σημαντική κίνηση που ετοιμάζατε τέλος της εβδομάδας;;;;
    'Αντε ελάτε την Δευτέρα όλοι στο Σύνταγμα να τελειώνει η υπόθεση γιατί η κοροιδία παρατράβηξε. 'Αντε ελάτε μην την πληρώσετε εσείς την νύφη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ........ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ.........ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΑΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΙΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειμαι απο θεσσαλονικη..
    Σημερα μιλησα με δικηγορο..
    εχει ηδη υποθεσεις και ετοιμαζει δικογραφα..
    Μουειναι δυσκολο να δωσω δημοσιως στοιχεια..
    γιατι πολλοι οι κακοπροαιρετοι και πολλα μπορουν να ειπωθουν..
    Ας δουμε τι μας ξημερωνει την Δευτερα-Τριτη και τα λεμε..
    Παντα ελπιζοντας..για το καλυτερο..
    Μου ειπε πολυ ενδιαφεροντα πραγματα..και αρκετα αισιοδοξα..μεχρι που κοιμηθηκα το μεσημερι..μετα απο τοσους μηνες..
    Ολοι στη συγκεντρωση επιτελους..
    Μην παιζετε παιχνιδακια γιατι τα νευρα μας ειναι σε αθλια κατασταση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΙΜΗΘΕΙ 7 ΜΗΝΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΙΜΕΗΛ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΝΑΚΗ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ.ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ.ΑΥΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ,ΑΥΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ.ΕΛΕΟΣ.ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΛΟΘΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ειπατε οτι δευτερα θα επικοινωνουσατε με ε.ε. .παρασκευη ειναι.τι εγινε?εαν ειπαν οτι δεν μπορουν να επεμβουν πεστε το να ξερουμε.ο συλλογος εχει κανει προσωπικες αγωγες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αυτοι οι σερρεοι που εκαναν αγωγεσ ειναι με θεσσαλονικεισ δικηγορουσ?ξερει κανενασ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Επερωτηση εκαναν..απο τα λιγα που ξερω..μπορεικαι αλλοι..
    ΚΟΥΒΕΛΗΣ,ΑΙΒΑΛΙΩΤΗΣ,ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ, ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ,ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ,

    δε διαμαρτυρηθηκα για τη φωτογραφια του βουλευτη, απλως κουραστηκα να μη βλεπω καμια νεα ανακοινωση του συλλογου και να ερχομαι ενωπιος ενωπιω με τη φωτογραφια..
    αλλα ο συλλογος μας γραφει κανονικα...

    ΕΜΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΘΑ ΠΑΜΕ..
    Υπενθυμιζω κ εγω..περιμεναμε..
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ Ε.Ε ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΣΑΤΕ ΠΡΙΝ 3 ΜΕΡΕΣ
    ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ.....
    ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ..

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ κλπ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΤΗΣ ΕΠΕΙΑ, ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ...
    ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ κλπ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ..
    ΣΤΗΝ Ε.Ε και πολλα..ακομα..που οπως φαινεται..
    μαλλον τιποτα δεν εγινε..
    ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ..
    ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ..ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ..
    ΑΠΟ ΘΡΑΚΗ ΕΙΜΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΩ ΙΜΕΙΛ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΥΣΕΙΣ ΠΙΑ..

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ..ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ..ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ..ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ..
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ..ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΕΣ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΩ..
    ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ..
    ΑΛΛΙΩΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΓΙΝΕ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.ΙΣΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ....ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟ,ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ[ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ], ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ[ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ] ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ.ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ,ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ ΑΝ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν ειμαστε αγραμματοι ουτε αφελεις αλλο..
    Ο συλλογος τι εχει να μου προσφερει, που εχω ξεροσταλιασει και ρωτω και ξαναρωτω αν κανουν τιποτα ..εξωδικως ή δικαστικως και απαντηση δεν παιρνω?
    Προσωπικα εχω 240.000.-ευρω συν νοσοκομειακα κλπ..
    και αρνουμαι να περιπαιζομαι..μια ετσι κ μια αλλιως..
    περιμενοντας τη σημαντικη ειδηση μεχρι τελους της εβδομαδος ή την απαντηση απο Ε.Ε
    Δεν επιλεγω τη δικαστικη οδο, επειδη ειμαι δικομανης βεβαια ουτε θελω να εμπλακω σε διαφορες διαδικασιες..
    Αλλα καποια στιγμη λες οτι ειναι καιρος να παρω στα χερια μου την υποθεση μου..
    Οικογενειες εχουμε..εξαλλου ειναι γνωστο δικηγορικο γραφειο και τους εχω γνωρισει απο παλια..οποτε..θα το δουμε..
    Και προς θεου, δεν προτρεπω κανεναν ουτε παρασυρω..
    Την προσωπικη μου θεση και αποψη λεω..και αυτο θα κανω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΙΖΩΜΑΣΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΝΤΑΞΕΙ ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΝΤΑΛΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΘΑΡΙΝΟΥΝ...ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΟΙ 3 ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΕΙΧΑΝΕ ΣΕΡΡΑΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ 8000 ΕΥΡΩ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Κος ΧΑΤΖΗΜΗΤΡΙΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑΖΟΥΝΕ ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙΑ. ΕΧΟΥΝΕ ΜΥΡΙΣΤΕΙ ΑΙΜΑ Η ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝΕ.ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ ΓΑΤΑ.ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ Κο ΠΑΜΠΟΥΚΗ.ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΗΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 250 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 350 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.ΑΡΑ ΕΜΕΝΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΜΗΝΑ ΕΊΔΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΣΑ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ.ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ 500 ΕΚ. ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ Η ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ;Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ ;ΑΝ ΤΑ ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ;ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ;ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΤΖΗΜΗΤΡΙΟΥ.ΗΤΑΝ ΠΑΛΑΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ Ν.Δ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ Η ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΝΟΜΙΖΩ.Σ.ΣΕΡΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΣΥΓΝΩΜΗ , ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.ΑΥΤΟΣ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΤΙ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΔΝΤ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΥΛΙΣΕ....ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΙΟΜΑΣΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΣΑΣ..ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΟΦΡΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ..ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ..
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ή ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ..Ή Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΣΑΣ..ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΑΤΑ..

    ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ..ΣΤΟ ΕΠΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΟΣ..
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΑΝ..
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΥΝΗΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ..ΓΙΑΤΙ..ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ..ΜΕ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ...
    ΓΙΑΤΙ..ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΚΟΜΑ..ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ..ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ..ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΑ ΑΦΗΣΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΕΙ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ..ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΙΜΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ..
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ..ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΖΟΙ ΤΕΛΙΚΑ...
    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΕΙ..ΚΑΙ ΤΟΤΕ..ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ..ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΦΤΕΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ..
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ..ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ..ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ..ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ..ΚΑΙ ΥΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ..
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ..ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ..
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. απ ο τι μαθαινουμε παντως, ο ψωμιαδης εχει τα χρηματα..οσα ακριβως χρειαζονται..

    με τετοιο ομως κρατος..αυτοματα επρεπε να δημευσει περιουσια και να βρει πού ακριβως τα εβγαλε..

    καποιος χθες εγραψε εδω οτι ακουστηκε οτι δοθηκε εντολη απο βρυξελλες να πληρωσει το κρατος..
    εγω τετοιο πραγμα ουτε ειδα ουτε ακουσα..'
    ομως υπαρχει διαχυτη η πεποιθηση πια..οτι μεχρι το τελος της χρονιας θα ενημερωθουμε για το πώς και ποτε θα τα παρουμε..
    και δεν ειμαι απο τη φυση μου αισιοδοξος..
    αλλα τις τελευταιες 5 μερες ακουγεται απο πολλες πλευρες..
    δεν το λεω για να εφησυχασουμε...
    ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ..ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ..]
    ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙ..ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΡΟΙΔΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. το αποθεματικό εχει μειωθεί απο τότε που διορίστηκε ο κ.Παντελίδης ,ως επόπτης, απο την ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ,ΓΙΑ ΕΞΑΓΟΡΑ !!
    εκτός αυτού ειναι και οι υποχρεώσεις της Εταιρίας
    προς Τράπεζες,νοσοκομεία,κλπ,που εγείρουν αξίωση
    αποζημίωσης,μετά το "λουκέτο"!
    Φυσικά ειναι και οι μισθοί του επόπτη και των
    υπαλλήλων που εχει προσλάβει(30 τον αριθμό),το
    οποίον ειναι μικρό το αναλογούν ποσό που μειώνει
    το απόθεμα.ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΙΤΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣΕ ΟΠΩΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ,(και αυτό που προσπαθεί ειναι να αποφύγουμε την δικαστική οδό, γιατί να ειστε σίγουροι,οι πιό πολλοί θα εχουμε ΠΕΘΑΝΕΙ,εως οτου
    δικαιωθούμε ),ειτε αρχιζε τις αγωγές και τις μηνύσεις,ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΙΘΕΝΤΟ!!!
    εκτός των προνομίων (ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ κλπ),
    οσοι πελάτες καταθέτουν τα συμβολαία τους για εξαγορά,ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ,ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΔΙΚΑΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. http://www.epeia.gr/Files/Announcements/HorigisiVevaiosisKatavolisAsfalistron.pdf

    ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΑΚΟΜΑ..
    ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ..

    ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ..
    ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΗΔΗ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ..ΚΑΤΑΤΕΘΕΙΜΕΝΕΣ..
    ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΟΤΑΝ ΥΠΟΨΗ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ..
    ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ..
    ΟΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΤΟΜΙΚΑ .,,ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΚΑΤΕΘΕΤΕ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ ΜΗΝΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ..
    ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΩΣ..
    ΕΔΩ ..ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ..

    ΚΑΙ 30 ΑΤΟΜΑ ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ..
    ΑΛΛΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥΣ..ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ 8 ΜΗΝΕΣ..
    ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..ΔΗΛ. ΚΑΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΣ..
    ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΞΑΓΟΡΑ..
    ΑΛΛΑ..ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ..
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΕΙΑ
    ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ..ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΕ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΜΕΛΛΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ..ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ?
    ΑΡΑ? ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τη Δευτερα λοιπον...πριν απο τη συγκεντρωση..περνουμε και απο τα γραφεια...

    Να παρουμε και τις αποδειξεις μας..

    Πλακα εχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_8951.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΩΡΑΙΑ!
    ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ..
    ΠΡΟ Δ.Ν.Τ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΙΣΘΩΝ-ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ..ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΟΡΩΝ κλπ..
    ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ..
    ΣΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΞΟΦΛΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΕΠΟΠΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΚΤΕΣ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ "ΔΕΜΕΝΑ",ΓΙΑΤΙ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ "ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ"ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΩΣΕΙΣ??ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΑΠ'ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΔΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ,ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΜΠΛΕΞΕΙ!!!
    ΤΩΡΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ,ΑΦΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΔΙΔΟΥΝ,ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ.ΜΕΧΡΙ 1100ε,ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ,ΕΚΠΙΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΤΕΟ
    ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ, Ο ΓΡΙΒΟΓΙΑΝΝΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΩΣΤΟ ΦΙΛΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΙΣ 10.49μμ.ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ
    ΤΙΣ 3 ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΟΠΤΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ.
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αν ξερει καποιος να μου πει...

    νοσοκομειακο εδω και 15 τουλαχιστον χρονια..
    ζητουν διαφορες εξετασεις..για αλλη ασφαλιστικη ή για μεταφορα
    ειμαστε και σε καποια ηλικια..
    τι να κανουμε?
    μηπως ειναι προτιμοτερο να περιμενουμε?
    εννοω..μηπως συντομα κατι γινει μ αυτα..και δε χρειαστουν εξετασεις..γιατι στα 58 ..ολο και κατι θα βρεθει..λεμε τωρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. φιλε σχολίου στις 11.03μμ.. 58 ετών οπως λες οτι
    εισαι,δεν υπάρχει περίπτωση να σε περάσει προασφαλιστικές εξετάσεις ασφ.εταιρία,και να μην σου βρεί κάτι!!οι περισσότερες εταιρίες που δέχθηκαν μεταφορά συμβολαίων απο την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, περνούν εξετάσεις πελάτες ανω των 60 ετών.εξαρτάται σε ποιά εταιρία σε μεταφέρει ο
    ασφαλιστής σου.
    (υπ'οψιν οτι τώρα,μετά το "μεγάλο φαγοπότι"
    εχουν δυσκολέψει τα πράγματα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. που σημαινει τι?
    οτι ολες ζητουν εξετασεις..παρ ολο που δε χρειαστηκε ποτε να γινει χρηση της καλυψης? και που θεωρητικως μεχρι τωρα δεν υπαρχει καποια αρρωστεια?

    αυτο που λετε για ..ποια εταιρια σε μεταφερει ο ασφαλιστης σου..σημαινει οτι υπαρχουν εταιριες που δε ζητουν ή τι?
    αν ξερετε πειτε μου..
    αν τελικα ζητουν ολες..τι κανουμε?
    υπαρχει περιπτωση αν συντομα λυθει το θεμα αυτο..να μεταβιβασθουν σε αλλη τα συμβολαια (τα νοσοκομειακα) χωρις εξετασεις?
    να ξερω δηλ να περιμενω ή οχι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ «ΒΑΡΟΣ» Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ,Σ’ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟ
    ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΟΥ!! ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ «ΨΑΡΟΥΚΛΑ» ΘΑ ΒΓΕΙ!!!!
    (σχόλιο μου στο insurancedaily,23/4/10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ..
    ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ..
    ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ..
    ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ...
    ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ...ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ..
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΜΩΣ..ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ!!!
    ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. το καλύτερο φίλε μου που εχεις να κάνεις,παρ'ολο
    που δεν εχεις πληρώσει την ανανέωση του συμβολαίου σου,ειναι να περιμένεις λίγο καιρό ακόμη.πιστεύω οτι αυτό το "ανάλγητο κράτος",κάποια στιγμή, θα καλύψει τους πελάτες
    της ασπίδος που ΔΕΝ μπόρεσαν να μεταφερθούν τα συμβόλαια τους (με ολα τα προνόμια που ειχαν)σε αλλη εταιρία,και να συνεχιστεί η ασφάλιση τους υπο κρατική εποπτεία στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΛΟΓ/ΜΩΝ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΑΞΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ,ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΕΝΟΧΗ ΤΟΥ!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. OXI BEBAIΩΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ..
    ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ..
    Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ..
    ΔΕ ΧΩΡΑΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ..
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΚΟΜΑ..
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ..
    ΑΛΛΙΩΣ ..ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ..
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΜΕ..
    ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ..
    ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ..
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ..
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ..ΑΡΚΕΤΟΙ..
    ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ..
    ΑΛΛΑ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΓΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...
    ΠΟΥ ΔΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ..
    ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ..
    Κ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ..ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΤΩΧΕΥΟΥΜΕ..
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ..
    ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. για να καταλάβετε τι συμβαίνει,μπείτε στο SKAI ΝΕΑ,πατήστε εκεί που λέει για "πρόβλημα με την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ", πατήστε "υπογραφές", και διαβάστε
    σχόλια, εκατοντάδες του Τ.Π,(πιστεύω Νομικού ατόμου,ΕΓΚΡΙΤΟΥ),που πρέπει να γνωρίζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!και για τον Ψωμιάδη, και για τον Πέτσα, και για οτι εχει συμβεί.
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ,ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΓΙΑΣΜΩΝ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ή ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ,ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ?????
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Η ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?ΑΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ.ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ Τ.Π.ΤΟΝ ΒΑΣΙΖΟΣΑΣΤΕ?ΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΛΛΑ...ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΩΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΑΝ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ,ΤΟΤΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ
    ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ!ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ,ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ,ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ CAPITAL,ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ!ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ "ΓΕΡΟ ΣΥΚΩΤΙ"!!ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΛΥΣΗ,ΕΝΝΟΩ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΕΚΕΙ ...."ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ"!!!ΓΙ'ΑΥΤΟ,ΛΙΓΟ
    ΥΠΟΜΟΝΗ..ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ...ΑΠΟ COMMICION!!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. αυτα ολα γινονται με εντολη εισαγγελεα..
    αν καταθεσουμε εμεις τις μηνυσεις οπως πρεπει και ζητησουμε αυτα που πρεπει..ολα γινονται..
    μπορει να παρεμβει και αυτεπαγγελτως..
    γι αυτο το λεμε..αναρωτιεμαι γιατι δεν κανουμε τοσον καιρο κατι..και αφηνουμε να ψαχνουν αλλοι στην ελεβετια για καταθεσεις κλπ ψωμιαδηδων...

    οσον αφορα στο δικηγορο που γραφει στο σκαι..
    η νομικη βαση οσων λεει ειναι απολυτως σωστη..
    ο ανθρωπος και γνωσεις εχει..και καλος ποινικολογος πρεπει να ειναι..
    εχει πιασει τα παντα απο την αρχη..
    δε μιλαει στον αερα..με νομους και αρθρα μιλαει..
    τωρα ειναι αρκετα παρορμητικος..και φωναζει..γραφοντας..και επαναλαμβανει συνεχεια τα ιδια πραγματα..
    αν ομως καθισει καποιος και τα βαλει κατω...απο την αρχη θα μπορεσει να αποκομισει σημαντικα πραγματα..
    εκτος των νομικων..αναφερεται και σε γεγονοτα..που κ αυτα εχουν τη σημασια τους..
    καποια ομως σχολια ειναι πολυ αστοχα και προκαλουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΕ ΝΟΜΙΚΟ...ΕΜΠΕΙΡΟ...ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ...ΚΑΛΑ...ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ...
    Η ΝΟΜΙΚΗ ΕΣΤΙ ΜΗΤΗΡ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ!!!!
    και αυτός που βγάζει την ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ,προ ....40ετίας,πρέπει να εχει "σώας τας φρένας"!!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ!!!!
    ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΤΙΣ 11.55.
    ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΓΙΑΤΙ...ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΠ'ΕΜΑΣ ?? ΑΠΛΑ ..ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ...ΤΙΜΙΟΙ!!!!ΣΕ 3 ΗΜΕΡΕΣ,ΟΙ ΠΕΛΕΤΕΣ ΤΗΣ ASPIS LIV, ΕΙΧΑΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΟΥΣ.
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. διαβαστε στην nextdeal το αρθρο αν ειναι νομιμη η τροπολογια παπαθανασιου...εχει ενδιαφερον εχει καταχωρηση 23/4...και οι ασφαλιστες τα παιξανε πια..η αρακ ασφαλιστικη θεωρει οτι ειναι καμμενο χαρτι .ΜΟΝΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΙΣΗ ΣΩΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.ολοι ξερανε και δεν μιλουσαν ταισε πολλους ο ψωμιαδης και ταιζει η εκβιαζει οτι θα δωσει στοιχεια και αφορα κομματα και οχι προσωπα μονον..καταλαβατε τωρα???και εμεις περιμενουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ "ΞΕΡΑΣΕΙ"ΟΤΙ
    ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ή ΤΟΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΘΕΣΕΙ
    ΠΡΟΣΩΠΑ ή ΚΟΜΜΑΤΑ, ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ!!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑΙΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ (ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ). ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΡΝΑΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝΕ. ΑΠΟ ΤΟ σαχινιδι ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΜΠΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΗΤΑΝ (ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ!)ΚΑΙ ΚΟΝΟΜΗΣΕ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΚΛΠ (ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΛΕΞΟΥΣ).ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΟΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ (ΜΕΣΩ ΣΥΛΛΟΓΩΝ) ΑΓΩΓΕΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΟΤΙ 4ΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΓΛΕΙΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΕΣ.
    ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ. ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ?
    ΒΑΛΤΕ ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ,
    ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΠΛΑΚΑ ΕΧΟΥΜΕ...
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ..
    ΑΛΛΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ..ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΝΥΧΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΩΓΕΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ..
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΛΕΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ..ΟΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ..

    ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΘΥΣΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ?
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ..
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ...

    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ..ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ..
    ΟΛΟΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ...
    ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
    ΝΑ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΜΑΣ..

    ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ..
    ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΛΑΙΜΕ ΚΟΠΟΥΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ..
    ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ..ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ..ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ

    ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ
    ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
    ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ
    ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ..
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ
    ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΚΕΙ..
    ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ


    ΠΡΟΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ Η ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε
    ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ..

    ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ..
    ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ..
    ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 15 ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΜΟΥ ΚΥΚΛΟ..ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πάει η εβδομάδα..... Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τις Βρυξέλλες. Μου φαίνεται μας δουλεύετε κανονικότατα. Μήπως είστε βαλτοί από "κανέναν" για να μας κρατάτε στην αναμονή και ο χρόνος να τρέχει υπέρ του; Μια συμβουλή σας δίνω ως μεγαλύτερη, γιατί από ότι είδα στην Μεγάλη Βρετάνια είστε νεαροί, ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βγείτε δημοσίως και να μας πείτε τι σκέφτεστε. Δεν είστε δα και άμοιροι ευθυνών.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΣΑΧΙΝΙΔΗ.ΠΗΡΑ ΤΗΛ. ΕΚΑΝΑ ΕΡΩΤΗΣΗ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΓΡΑΨΑΝ.Ο ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ?ΠΩ ΠΩ ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. δε δινω μια για τα χαμογελα του σαχινιδη..
    για την καταντια της δημοσιογραφιας λεμε που καθεται προσοχη στις βουλησεις των πολιτικων που συνεντευξιαζονται ...στις τηλεορασεις και τα ραδιοφωνα..

    να γιατι λεμε..οτι...αν μπορεσουμε και συγκεντρωθουμε χιλιαδεσ τη δευτερα...
    δε θα μπορεσει κανενας να κουκουλωσει το θεμα πια..και θα παρουν θεση...
    εν μεσω ΔΝΤ και οικονομικης κρισης..οταν μαζευοτναι χιλιαδες ανθρωποι ..και διαμαρτυρονται για το αυτονοητο..
    θα εξαναγκασει ολα τα ΜΜΕ να τοποθετηθουν, να ζητησουν πολιτικη θεση, να συζητησουν να να...

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΥΠΝΟΙ...Ή ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΜΕ..
    ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΠΟΧΗ...
    ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ..
    ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ

    ΞΕΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ..ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ...
    ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Τελικά η σημαντική κίνηση που περιμεναμε απο σας, κατά τα λεγόμενά σας, ήταν η επερωτηση του βουλευτή στη φωτογραφία?
    Ρε παιδιά να σοβαρευτούμε..
    Χιλιάδες τέτοιες κάθε μέρα..
    Απο αυτά θα σωθουμε?
    Αντε τώρα να το ρίξουμε και σε μερικές συγκεντρώσεις, να παραταθεί ο χρόνος,μπας και παραγραφούν τιποτε αδικηματα και κάποιων ε?

    Αυτή ήταν η προσφορά του συλλόγου?
    Δημόσιες σχέσεις?
    Να ρίχνουμε μιά ανακοίνωση την εβδομαδα και μετά σιωπη....??
    Να σας ρωτούμε για Ε.Ε
    για αγωγες
    για εποπτη.
    για ΕΠΕΙΑ

    και να μην έχουμε απάντηση?
    Τωρα ποιο ειναι το συνθημα?
    Η συγκεντρωση στην Κρήτη?

    Μπράβο..λυπαμαι πολυ..
    ΄Μας αντιμετωπίζετε σαν μια αγράμματη,ανόητη, χαμηλού επιπέδου ..μαζα..που μπορεί να χειραγωγείται..όπως εσεις θελετε..
    Γιατί απορειτε με το σαχινίδη τότε?
    Αυτος τουλαχιστον ετοίμασε και ένα νομοσχέδιο..
    Μας παρουσιάσατε καποιους νομικούς..
    και αυτοί δεν έχουν λόγο, άποψη, θέσεις..?
    Δεν έχουν να μας πουν τιποτα?
    Θα τους παρετε μαζι σας στην κρήτη ..να πουν τι παλι?
    Γραψτε ιμειλ στην ΕΕ..?
    θα καταγγείλουν τις ενεργειες σαχινίδη, πετσα και ολων..?
    και ..πάλι απο την αρχη..
    Για τη συγκέντωση βεβαια ουτε κουβεντα..τη δευτερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΧΡΟΙΟΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΜΑΣ! ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΘΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ!
    "Μόνο το 30% των αποταμιεύσεών τους θα λάβουν οι πρώην ασφαλισμένοι τηςΑσπίς Πρόνοια, ενώ οι ομοιοπαθείς της Commercial Value ίσως είναι πιο «τυχεροί», αφού θα εισπράξουν πάνω από το 50% των αποζημιώσεων που δικαιούνται. Πρέπει ωστόσο να κάνουν υπομονή, αφού οι δικαιούχοι θα αρχίσουν να λαμβάνουν όσα τους αναλογούν, από την εκκαθάριση της ασφαλιστικής περιουσίας των δύο εταιρειών του Ομίλου του Παύλου Ψωμιάδη ο οποίος βρίσκεται πλέον στα χέρια της Δικαιοσύνης, από τα τέλη του 2010. Τότε εκτιμάται ότι θα αρχίσει η σταδιακή ρευστοποίηση της περιουσίας της εταιρείας και η σταδιακή αποπληρωμή των δικαιούχων".


    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=19&artid=327989&dt=25/04/2010#ixzz0m65lM14o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ 50% ΤΩΡΑ ΣΤΟ 30 ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.....ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ ΣΥΛΛΟΓΕ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ.ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙΚΑ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ-ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΩΡΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΤΟΤΕ.ΕΙΜΑΣΤΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΤΑ ΟΠΛΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
    1) Ο ΝΟΜΟΣ 3690/2010 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ
    2) ΟΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ (ΜΕΣΩ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ)ΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΕ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΦΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ
    3) ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
    4) Η ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
    5) Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΖΙ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ. ΟΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ! ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=155024

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο KUKAL ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ,,,'
    ΟΛΟΙ...
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ..
    ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ..
    Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΨΩΜΙΑΔΗ ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ..
    ΤΩΡΑ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ Κ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ 60 ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΜΑΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. με ποιους ειστε ρε παιδια?

    τι συμβαινει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ο κ. ΣΕΛΕΚΟΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ...

    ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ?

    ΕΙΔΑΤΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΗ?

    ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΘΩ..
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΥΓΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ...ΑΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ..ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ..
    ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ...

    ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ..ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ...
    ΑΥΤΟ..ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΓΑΜΕ..ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ...ΑΥΤΟ!
    ΛΙΓΟ Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ..ΛΙΓΟ..ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ..ΛΙΓΟ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ...ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...

    ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΕΜΕΙΣ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΜΕΡΕΣ..ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ..

    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ..
    ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΥ ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ..Ή ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ..
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ..ΘΑ ΒΡΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΟΦΕΙΛΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Oύτε σύλλογος υπάρχει, ούτε Σελέκος, ούτε τίποτα. Βαλτοί ήταν από τον Ψωμιάδη, αφενός να μας καθυστερήσουν αφετέρου να μας κοιμίσουν ότι δήθεν συμπάσχουν με εμάς. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. Είχατε μούτρα και πήρατε και τα 100 ευρώ. Πίσω όμως έχει η αχλάδα την ουρά..... Θα την πληρώσετε εσείς την "νύφη".
    ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 12:00 ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΑ..... ΜΕ ΟΛΟΥΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΚΑΚΩΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ,ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΡΑΜΜΕΝΗ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΗΣΕ.ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΑΣ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.Σ.ΣΕΡΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΙΣΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΕΑ.ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. K EΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ..Κ ΕΧΩ 100.000 ΕΥΡΩ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ
    ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ..

    ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ..
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ..
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΑ
    Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ..ΟΥΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΑΛΛΟΣ..ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΛΗ..ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..ΝΟΜΙΚΑ..
    ΑΣΤΕΙΑ ΛΕΤΕ..
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ..ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ..ΟΤΙ ΟΙ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΝΕΝΑ..ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ...
    ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΑΥΤΗ...ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ..
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
    ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ?
    ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΓΑΝΕ..
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΛΟΙ..ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 5 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΑ ΔΕΣΠΟΖΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ..
    ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΟΥΡΑΣΗΣ..
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ..ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ..ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
    ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ..ΘΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ..ΠΟΛΛΟΙ Η ΛΙΓΟΙ..
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ..
    ΑΛΛΑ ΑΠΑΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝ..
    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΦΤΩΧΕΙΑ..
    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ..ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!!!ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΩ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΠΑΙΖΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΣΤΡΑΦΩ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΩ!!!ΚΥΡΙΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΩΣ ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΡΘΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΝΕ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΝΗΡΑ?
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ?
    ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥΣ-ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΣΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΟΥΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΟΜΟΝΗ ΝΕΟΤΕΡΩΝ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ,ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μπήκα στο άλλο site και τρελλάθηκα. Καλά παλαβώσανε. Λέει ότι θα πάρουμε 30% εμείς και οι τυχεροί!! της commercial 50%.

    Παρακαλώ ενημερώστε με είναι αλήθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. αυτα, δεν τα γραφουν αυθαιρετα στο αλλο σαιτ...ειναι δημοσιευματα του βηματος και της ελευθεροτυπιας..ηλεκτρονικες εκδοσεις..
    και αλλωστε τα λογια του εποπτη παντελιδη..πριν λιγο μολις καιρο..
    και τα ποσοστα αυτα..πολλα ειναι..
    αν εκποιηθει το αποθεματικο..δε θαμεινει τιποτα..
    καταλαβατε?
    γι αυτο φωναζουμε..
    γιατι κοιμομαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΧΕ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΟΛΑΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.....ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ (ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ..). ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΪΣΜΕΝΟΙ.
    ΤΟ ΞΑΝΑΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...
    ΤΑ ΟΠΛΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
    1) Ο ΝΟΜΟΣ 3690/2010 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ. ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΣ ΠΑΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΝΙΕ Ή ΤΟΝ ΚΟΥΓΚΑΛ. ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ; ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ Ή ΟΧΙ. ΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΟΜΟΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ 3ΕΤΙΑΣ, ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ,
    2) ΟΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ (ΜΕΣΩ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ)ΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΕ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΦΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ. 2 ΠΛΗΡΩΣ ΤΕΚΜΗΡΤΙΩΜΕΝΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΓΛΕΙΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ.
    3) ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    4) Η ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ (ΚΟΣΤΟΣ: 5-10 ΧΙΛ € ΑΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ). ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.
    5) Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΖΙ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ, ΠΑΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ (ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΠΡΟΣΟΔΟ). ΟΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΑΥΤΑ ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ?ΜΙΛΗΣΑΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΞΟΥΜΕ!
    ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΚΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
    Ο KUKAL ΑΠΑΝΤΗΣΕ?
    ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ,ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ?ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΠΕΣΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. αναρωτιεμαι τι περιμενετε...
    21η απριλιου..
    και απο κατω τη φωτογραφια (για δευτερη φορα του βουλευτη )..με το περιεχομενο της επερωτησης..

    σε μια εβδομαδα ..δηλαδη 28η απριλιου θα μπει κατι καινουργιο..
    πολλα υποσχομενο ..ισως..
    λιγο ..ακομα ρε παιδια..και πτωχευει η ελλαδα..
    και ολοκληρωνονται οι κατασχεσεις ψωμιαδη απο τριτους..
    και γινεται το γενικο μπαχαλο με την κοινωνια στο ποδι λογω μετρων..
    κ εσας τι σας νοιαζει..
    καποιοι κακομοιρηδες πελατες σας ηταν..που τοτε ειχαν αξια..και τους βλεπατε και τους φροντιζατε..
    τωρα δεν τους ξερετε..
    τοσοι ασφαλιστες πού πηγαν? ολοι στην εθνικη ασφαλιστικη?
    εμεις 10 ατομα γνωρισαμε..οι υπολοιποι συνεχιζουν ακαθεκτοι?
    ας ειχαν την ευαισθησια να μας ενισχυσουν οικονομικα τοτε..γιατι πρσωπικα εχω λαμβανειν 220.000.- και δεν εχω να πληρωσω στοιχειωδεις υποχρεωσεις..
    την προμηθεια ζητω.. ..αλλα πού να τον βρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ.ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ BLOG ΝΑ ΜΠΩ?ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. KANENAS POY PARABREUHKE STH SYGKENTVSH?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είμαι ένας από τους ελάχιστους , και το εννοώ, ασφαλισμένους που κατέβηκαν στην περιβόητη συγκέντρωση σήμερα έξω από το Υπ. Οικονομικών. Τη συγκέντρωση που θα έκανε τη διαφορά, αυτό ευαγγελιζόντουσαν οι διοργανωτές, και που θα ανάγκαζε την κυβέρνηση να δώσει λύση στο πρόβλημά μας. Τη συγκέντρωση που θα γινόταν «ντου» στο Υπ. Οικονομικών και δεν θα φεύγαμε από κει , ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΥΝΩΝΑΜΕ, αν δεν δινόταν υπόσχεση από την κυβέρνηση για κάλυψή μας στο 100%. Αλλά αντί όλων αυτών …….. Καμιά 200αριά συγκεντρωμένοι νοικοκυραίοι άνθρωποι , σε μια υποτονική και άχρωμη συγκέντρωση , χωρίς παλμό, χωρίς φωνές , χωρίς διεκδικήσεις . Μόνο συζητήσεις σε πηγαδάκια για το κακό που μας βρήκε. Τι να πει κανένας !!!!!!! Είμαστε άξιοι της τύχης μας !!!!!!! Και άκουσον – άκουσον τι καταφέραμε να κερδίσουμε!!!!!!!!!!!! ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΧΤΕΙ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΥΠ.ΟΙΚ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ !!!!!!!!!!!! ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΕΕΙ ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Αυτό ζητήσαμε ;;;;;;;;;; Αυτό μας υποσχέθηκαν;;;;;;;;;;;; Με αυτόν τον τρόπο και με ειρηνική πορεία προς την Βουλή θα δικαιωθούμε ;;;;;;;;;;;;;; Μάλλον αποδείχτηκε ότι κάποιοι δεν θέλουν να σπάσουν αβγά και ότι οι ασφαλισμένοι είμαστε κατώτεροι των περιστάσεων. Τελικά θα πάρουμε αυτό που μας αξίζει : ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Αν δεν έχετε την πρόθεση να κάνετε τίποτα τουλάχιστον δώστε μας τα λεφτά μας που γραφτήκαμε στο σύλλογο και μην παραμυθιάζετε τον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. http://asfalismenosaspis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Είδαμε και τα κατωρθώματα του άλλου συλλόγου σήμερα. Θα συμμετέχουν λέει στις επιτροπές για το νομοσχέδιο ...... Θα ήθελα να ήξερα ποιός θα τους ακούσει . Αυτοί που βούλιαξαν τη χώρα ; Θα μας λύσουν και αυτοί το πρόβλημα τώρα που το σωματείο απέκτησε σάρκα και οστά. Α ρε παραμύθι που πέφτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. εγω προτεινω να βρει ο καθενας τον ασφαλιστη του..
    και να υποχρεωθουν ολοι αυτοι να το λυσουν το θεμα..
    πανω απο 2000 ατομα ειναι..
    και αυτους τους ξερουμε..
    ο κοσμος οι ασφασλισμενοι των 100-10000 τρεχουν για το μεροκοματο...
    πολλοι ουτε ενημερωνονται καν...γιατι δεν ξερουν..
    λειπει η πληροφορηση και το γεγονος οτι δεν ειμαστε σε κοινους χωρους να συσπειρωνομαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Άντε και βρήκε ο καθένας τον ασφαλιστή του ( άσε που οι περισσότεροι είναι εξαφανισμένοι ή δουλεύουν ήδη αλλού), πώς θα υποχρεωθούν να λύσουν το θέμα ; Ποιός θα τους ακούσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ποτε δε φανταζομουν οτι οι κομισσαριοι..θα ειναι το ιδιο αργοι.και απαξιωτικοι ..οπως οι ελληνες γραφειοκρατες..

    στηριζαμε αρκετα πραγματα σε μια καλη απαντηση..

    ο κ. πετσας ειναι καλα? ευημερει?

    για να κανουμε μια ερευνα το υποθηκοφυλακειο..για καποια προσωπα..εκτος του ψωμιαδη και της φαμιλιας του..
    εκει προλαβαν καποιοι γατες δικηγοροι..
    εμεις..ακουγαμε..συνθηματα και διαβεβαιωσεις..

    ο κ. σελεκος ..κανενα νεο επισης?
    μπα!!!
    κριμα παντως για σημερα..δεν ηταν μια αποτυχημενη συγκεντρωση..θα επρεπε να ειναι τεραστια..αλλα οταν εσεις τη σαμποταρετε..
    κριμα..και ολοκληρο ταξιδι απο θεσσαλονικη καναμε..και σας ειχα συναντησει κ εδω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Τη σημερινή συγκέντρωση δεν τη σαμποτάρησε κανένας. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένας ασφαλισμένος που έχει χάσει την περιουσία του χαλιναγωγείται από τον οιονδήποτε σύλλογο. Απλά αποφασίζει από μόνος του αν θα συμμετάσχει στη οποιαδήποτε συγκέντρωση. Και δυστυχώς αποδείχτηκε χθες ότι οι ασφαλισμένοι με την μη συμμετοχή μας για να διεκδικήσουμε τους κόπους μιας ζωής , θα πάρουμε...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Που είναι ο σύλλογος, ακούει; Έχουν περάσει 6 μέρες από την τελευταία ανακοίνωση. Έχουν συμβεί κοσμοϊστορικά γεγονότα στην πατρίδα μας (ΔΝΤ). Θα μάθουμε κανένα νέο; Που είναι ο κ. Σελέκος; Κύριοι ξυπνάται, ο κόσμος περιμένει να μάθει τι γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Μα σε πρωτη φαση, που βεβαια κρατησε καποιους μηνες, οταν ιδρυεται συλλογος και μαλιστα απο ασφαλιστες, αρκετοι ασφαλισμενοι, πειθομενοι απο τις υποσχεσεις και τα σχεδια τους για αποζημιωση στο 100% των δικαιωματων μας,
    ακουν, συμμετεχουν σε αυτα που υποδεικνυονται.
    Υπαρχουν ανθρωποι που απο την αρχη ηρθαν σε επαφη μ αυτο το συλλογο και εκει μενουν..
    Δε λεω οτι το αλλο σωματειο ειναι η λυση στο θεμα, αλλα δειχνει τουλαχιστον μια συνεπεια , ακουει, τοποθετειται, απανταει..
    Προσωπικα δεν ειμαι γραμμενος πουθενα,,αλλα θεωρω πολυ φτωχα τα επιτευγματα των συλλογων, επικινδυνες τις καθυστερησεις και ανυπαρξια σημαντικων κινησεων.
    Ζητησαμε να εμπλακει στο θεμα μας τεχνοκρατης επωνυμος, κατα την κριση τους, που να εχει τη διεισδυτικοτητα στο υπουργειο και στην Ε.Ε για να τελειωνει αυτη η ιστορια..
    Νομιζω οτι παρασυρομαστε απο φαεινες ιδεες ερασιτεχνων ( και πού θα ηξεραν αλλωστε ) που ηδη μας καταστρεφουν..γιατι καταληγουμε να ακουμε ως λυσεις δυσμενεστερα σεναρια απο το νομοσχεδιο σαχινιδη που ηταν ηδη απαραδεκτο..

    Η λυση δε δινεται με συγκεντρωσεις σε κινηματογραφους στην κρητη ουτε με επερωτησεις βουλευτων..χιλιαδες εξαλλου..
    ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩ..ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗΣ..

    1.απαντησεις απο Ε.Ε (ηδη δοθηκαν αλλες επι ερωτησεων μεταγενεστερων)
    2.καταλογισμος ευθυνων στην ΕΠΕΙΑ (και με προκληση δικαστικης αποφασης-ουτε καν νυξη δεν εγινε)
    3.παρακολουθηση της πορειας του αποθεματικου..και αξιολογηση του (αυτα γινονται απο τον πρωτο μηνα)
    4.συναντηση ουσιας με αρμοδιο στο υπουργειο (απαραδεκτο 8 μηνες-τωρα βεβαια...)
    5.επικοινωνια συλλογων με ενωση ασφαλιστικων εταιριων (εθνικη ασφαλιστικη)
    6.εντοπισμος περιουσιακων στοιχειων ενεχομενων..(ψωμιαδης κλπ..πολλοι -ηδη οσοι εδρασαν αποκομισαν πολυ θετικα αποτελεσματα)

    αυτα ειναι κινησεις ουσιας..
    οι ενημερωτικες συγκεντρωσεις γινονται περιοδικα..αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο..
    μονο αν ειμαστε συνδικαλιστες και πολιτικοι δινουμε βαρος και σημασια μονο σ αυτα..
    τη δημοσιοποιηση δηλ.καποιων ενημερωτικων συγκεντρωσεων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΑΝ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΕΙΝΑΙ 350 ΧΙΛ.-ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΜΙΑΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΠΤΗ..
    ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙ..ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ..
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΛΥΣΗΣ..
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ?
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΟΝΤΩΣ?
    ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ..ΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ..
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ..
    ΕΝΑ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ..
    ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ..Κ ΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΧΟΝΤΡΑ..
    ΜΗΠΩΣ ΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ρε παιδια...τον ειδαμε τον αυγενακη ..
    μπαινουμε να δουμε τιποτε..και λες και πεφτουμε σε ψηφοδελτιο..και αυτη και η προηγουμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. http://www.insuranceworld.gr/default.php?pname=Article&art_id=2105&la=1&cat_id=4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ξυπνήστε! Κάντε κάτι! Ο καιρός περνάει και είμαστε σχεδόν στο μηδέν. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του iw , o κ. Σαχινίδης έχει ήδη κοινοποιήσει στον υπουργό το τελικό σχέδιο νόμου, και μείς μιλάμε ακόμα για συγκέντρωση στην Κρήτη. Θα μας ακούσει κανείς της κυβέρνησης; θα μας λάβουν σοβαρά υπόψη ; Με αυτή την τακτική δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε τις αποταμιεύσεις μας ξανά. Κρίμα και πάλι κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. EINAI FANERO OTI PANW APO 50% APO TIS APOTAMIEYSEIS MONO ME MHNYSH...
    OPOIOS EXEI PAREI PROION THS COMMERCIAL MESW THS ASPIS BANK NA MOU STEILEI MAIL: GSAKKI2@GMAIL.COM

    NA MAZEYTOUME KAI NA ORGANWSOUME TIS KINHSEIS MAS...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Σε «αναμμένα κάρβουνα» Εγγυητικό Ζωής και Επ.Ε.Ι.Α.

    Πολύ κοντά στο να καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο για την Επ.Ε.Ι.Α. και τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της στην Τράπεζα της Ελλάδος, όπως και για την ίδρυση του Εγγυητικού Κεφαλαίου κλάδου Ζωής, βρίσκεται το υπουργείο Οικονομικών.

    Πληροφορίες του iw αναφέρουν ότι ο υφυπουργός, κ. Φίλιππος Σαχινίδης, έχει ήδη κοινοποιήσει στον υπουργό το τελικό σχέδιο νόμου, διατηρώντας ορισμένες επιφυλάξεις για συγκεκριμένα σημεία του, με βασικότερα αυτών, το ύψος της ετήσιας εισφοράς των ασφαλιστικών εταιριών υπέρ του Εγγυητικού Κεφαλαίων Ζωής, αλλά και το ζήτημα των αρμοδιοτήτων της Επ.Ε.Ι.Α., που ενώ το υπουργείο έχει λάβει τις αποφάσεις του, από την Ε.Ε. έχει δεχθεί ερώτημα για τη σκοπιμότητα της πολιτικής του.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ε.Ε. ζητά να μάθει γιατί το υπουργείο επιμένει στην κατάργηση ενός φορέα ο οποίος μέχρι σήμερα έχει κινηθεί επιθετικά και με αποτελεσματικότητα στο ζήτημα της εξυγίανσης του κλάδου.

    Η ασφαλιστική αγορά αναμένει με ενδιαφέρον το τι θα απαντήσει το υπουργείο όπως και τη θέση την οποία θα λάβει η Ε.Ε., ενώ για το ζήτημα της εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου Ζωής, πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι και νωρίς σήμερα το μεσημέρι η διαβούλευση μεταξύ αγοράς και υπουργείου θα έχει ολοκληρωθεί, άγνωστο βέβαια με ποιο αποτέλεσμα.

    Τέλος, ανοικτό παραμένει και το ζήτημα των ομολόγων, που ενώ πηγές του υπουργείο έφεραν τον υφυπουργό με μελετά το σενάριο κατάθεσης της σχετικής τροπολογίας σε άλλο νομοσχέδιο ώστε η ρύθμιση να ισχύσει στον ταχύτερο δυνατό χρόνο, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο η τροπολογία να κατατεθεί με το νομοσχέδιο για την ασφαλιστική αγορά.

    Πάντως, στους ασφαλιστές συνεχίζει να προκαλεί «πονοκέφαλο» το περιεχόμενο της ρύθμισης, καθότι στην Ένωση υπάρχει διαφωνία για τον τρόπο αποτίμησης των ομολόγων από τις εταιρίες που εφαρμόζουν τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα έναντι αυτών που παραμένουν στα Εθνική Λογιστικά Πρότυπα

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ..ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ..ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ...
    ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Η Ε.Ε

    ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ..ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ..

    ................
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ,,ΤΟ 50% ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ..
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ..Ο ΤΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ..
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ..
    ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΟΙΜΙΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
    ΟΤΑΝ Ο ΣΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ..ΒΡΕΙΤΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ..ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ ΟΛΟΙ..ΟΤΙ ΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ..,ΚΑΙ Ε.Ε ΚΑΙ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ..
    ΤΩΡΑ ΤΙ?
    ΤΥΧΕΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ..ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ..
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. οι επιφυλαξεις του σαχινιδη, αν καταλαβατε ειναι για τις ασφαλιστικες εταιριες και την παρεμβαση που κανει υπερ τους η ε.ε..

    εμεις δεν υπαρχουμε?

    οταν λεγαμε να συγκεντρωσουμε υπογραφες για απ ευθειας παρασταση και προσφυγη στα ε.ε πολλοι απο δω ..χλευαζαν..
    για προσωπικα δεδομενα κλπ..
    με 1 εκ υπογραφες αλλαζουν τα παντα στην ε.ε
    οχι για απλα θεματα οπως τελικα ηταν το δικο μας..
    προφανως δεν υπηρχε βουληση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. 1ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΙΑΣΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ!!
    ΤΑ ΜΟΝΑ ΟΠΛΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
    1) Ο ΝΟΜΟΣ 3690/2010 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ
    2) ΟΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ (ΜΕΣΩ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ)ΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΕ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΦΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ
    3) ΟΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
    4) Η ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
    5) Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΖΙ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ. ΟΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ! ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ!! Ο ΧΡΟΝΟΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ. ΑΣΑ ΠΑΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΝΙΕ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΟΜΙΚΟΥΣ. ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ (ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΣΧΥΕΙ) ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 5 ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ. ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΟ. ΑΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝΕ ΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ 30%. ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ (ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ) ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΟΛΟΓΑ Ή ΜΕΤΡΗΤΑ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 5 ΒΗΜΑΤΑ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΕΙΡΑ). ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ, ΑΦΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ....ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΡΑΤΟΥΣ&ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΛΛΟΙ.

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΜΕΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Αφού υπάρχουν τόσο ωραίες ιδέες και έχει μαλιάσει η γλώσσα σου , επικοινώνησε άμεσα με τους επικεφαλείς των 2 συλλόγων , βάλτους να καθήσουν στο ίδιο με σένα τραπέζι, εξήγησε τους το πλάνο σου και την οικονομική σου ανάλυση γι αυτό, και αφού συμφωνήσουν ανακοίνωσε σε όλους εμάς τους δύστυχους ασφαλισμένους τα αποτελέσματα. Κάνε τα λόγια σου πράξη άμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Πολλοί περίμεναν ότι το ΠΑΣΟΚ θα πρωτοστατούσε στην εκκαθάριση της υπόθεσης “Aspis” για πολλούς και διάφορους λόγους. Ορισμένοι είναι:

    •Επικοινωνιακά θα ήταν μία κίνηση που θα προσέφερε τα μέγιστα αφού το ΠΑΣΟΚ εξελέγει ως πολέμιος της “ανομίας” της “ατιμωρησίας” κλπ. Έτσι επιτέλους θα είχε την ευκαιρία να το αποδείξει.
    •Χιλιάδες άνθρωποι έχουν ζημιωθεί από αυτή την υπόθεση. Εάν το ΠΑΣΟΚ τολμούσε, αμέσως θα κέρδιζε την συμπάθεια και τη στήριξη μεγάλου μέρους του καταναλωτικού κοινού, αφού οι ασφαλισμένοι δεν είναι τίποτε άλλο από ανθρώπους της μεσαίας τάξης, του κύριου δηλαδή εκλογικού σώματος.
    •Η υπόθεση “Aspis” έχει χρεωθεί στην “Δεξιά” όπως άλλωστε και ο κύριος πρωταγωνιστής της, ο κύριος Ψωμιάδης. Προξενεί εντύπωση λοιπόν αυτή η παύση ενεργειών. Προξενεί ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση και η απώλεια των κραυγών που είχαν αρχίσει από κύκλους της κυβέρνησης για την “Δεξιά των σκανδάλων που εξέθρεψε την Aspis”.
    Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που η “Νέα Διακυβέρνηση” μας έχει εκπλήξει με την ανυπαρξία της, αναρωτηθήκαμε και ερευνήσαμε το θέμα αφού είναι πράγματι ανεξήγητο πως μία τέτοια ευεργετική υπόθεση (ίσως ευεργετικότερη και από την τρομοκρατία) δείχνει να καλύπτεται από “πράσινο” πέπλο. Ιδιαίτερα σε αυτή την συγκυρία που η κυβέρνηση ψάχνει σανίδες σωτηρίας για να πιαστεί τουλάχιστον επικοινωνιακά.

    Αυτή η έρευνα λοιπόν μας οδήγησε στο εξής ενδιαφέρον εύρημα. Μία υπόθεση με έντονο άρωμα Σημιτικού χρηματίστηρίου στην οποία φιγουράρει ένα πρόσωπο – έκπληξη που μας απασχόλησε και πρόσφατα.
    συνέχεια στο επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. εισηγμένη εταιρεία ΛΑΜΨΑ ΑΕ, από τα “διαμάντια” του χρηματιστηρίου της εποχής Σημίτη, ανακοινώνει την δημόσια προσφορά κάποιας εταιρείας ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ VENTURE ABILITY S.A. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΟΘΕΙΣΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ.

    Η ΛΑΜΨΑ δεν είναι μία τυχαία εταιρεία αφού διαθέτει το ισχυρό χαρτί του ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρετανια”, ίσως του πιο ακριβού ακινήτου στην Ελλάδα μετά το …κοινοβούλιο!

    Ως τώρα δεν υπάρχει κάτι …περίεργο, εκτός εάν θεωρήσουμε “μυστήριο” το γεγονός ότι μία άγνωστη εταιρεία με έδρα τον …ΠΑΝΑΜΑ (!), κάνει μία τέτοια εντυπωσιακή κίνηση. Μία OFFSHORE δηλαδή, να πατήσει πόδι με αυτόν τον τρόπο σε ένα κολοσσιαίο DEAL που προφανώς τα ΜΜ”Ε” δεν το αντελήφθησαν αφού ήταν απασχολημένα με τον …Βουλγαράκη και το φουσκωτό του.

    Και εμάς δεν θα μας προξενούσε αίσθηση, εάν λίγο καιρό πριν ο κύριος Λασκαρίδης με ολοσέλιδη συνέντευξη του στο Πρώτο Θέμα δεν είχε διαψεύσει μετά βδελυγμίας κάποια τέτοια σενάρια. (θυμάστε πως ενεπλάκει και το όνομα του Λασκαρίδη στις …μαυρίλες μεταξύ Θέμου και Μάκη, αυτό θα το δούμε σε άλλο άρθρο).

    Παρ’ όλη την …περιέργεια της υπόθεσης μοιάζει άσχετη με τον τίτλο του άρθρου. Εδώ λοιπόν μπαίνουμε στα βαθιά.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΛΑΜΨΑ Α.Ε.», αφού έλαβε γνώση στις 11 Φεβρουαρίου 2008 του περιεχομένου του Πληροφοριακού Δελτίου της Δημόσιας Πρότασης, ανέθεσε στην εταιρεία ASPIS BANK Α.Τ.Ε. τον ρόλο του ανεξάρτητου χρηματοοικονομικού συμβούλου, προκειμένου να συντάξει λεπτομερείς εκθέσεις προς το Δ.Σ. της Εταιρείας σχετικά με την Δημόσια Πρόταση.

    Να λοιπόν η ASPIS να αναλαμβάνει ένα deal εκατομμυρίων μεταξύ μίας εταιρείας εισηγμένης και μίας άγνωστης Παναμέζικης, από αυτές που υποτίθεται κυνηγάει σήμερα ο κύριος Παπακωνσταντίνου, σε ένα Deal Μάλιστα που είχε διαψευσθεί από τον ισχυρό άνδρα της εταιρείας.

    ΟΚ, ως εδώ, θα πείτε, την ASPIS την είδαμε. Πως όμως αυτή η περίεργη επιχειρηματική συμφωνία συνδέεται με τη “Νέα Διακυβέρνηση” ιδιαίτερα από τη στιγμή που έγινε επί Νέας Δημοκρατίας;

    Εδώ λοιπόν είναι η μεγάλη έκπληξη. Όπως γράψαμε, Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ανέθεσε στην ASPIS τη δουλειά. Ποιό ήταν το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας;

    Μεταξύ λοιπόν των μελών του ΔΣ που έκανε την ανάθεση, φιγουράρει ένα τεράστιο, ιστορικό όνομαη που μας απασχόλησε πρόσφατα για ένα άλλο Deal σε χωρες μακρινές. Ένα όνομα σταθμός. Είναι ο κύριος …


    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΔ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    Αυτός λοιπόν ο πολυτάλαντος και ευφυής άνθρωπος, ο “έμπιστος” και προικισμένος, φιγουράρει σε αυτό το Deal με την OFFSHORE, όπου πρωταγωνιστεί μία εταιρεία της αλήστου μνήμης χρυσής εποχής του χρηματιστηρίου.

    Μαζί με αυτόν, υπάρχει και άλλο ένα βαρύγδουπο όνομα που δεν θα το μαντεύατε έστω και εάν είχατε 6 δις προσπάθειες. Ο κύριος Τόμας Μίλερ!

    Και πάλι βέβαια μπορεί να τεκμηριώνεται κάποια σχέση με τα ανωτέρω, δεν φαίνεται όμως κάτι “έκνομο”. Θα μπορούσε ο κύριος Παπανδρέου και το διοικητικό συμβούλιο να επιλέξει οποιοδήποτε ίδρυμα σαν σύμβουλο για την εν λόγω προσφορά…

    Θα μπορούσε; Μείνετε συντονισμένοι, γιατί έκαστος στο είδος του και κάποιοι στις OFFSHORE. Έρχονται αποκαλύψεις που δεν τις χωράει ο νους!

    WWW.OLYMPIA.GR
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΟΥΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. εισηγμένη εταιρεία ΛΑΜΨΑ ΑΕ, από τα “διαμάντια” του χρηματιστηρίου της εποχής Σημίτη, ανακοινώνει την δημόσια προσφορά κάποιας εταιρείας ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ VENTURE ABILITY S.A. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΔΟΘΕΙΣΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ.

    Η ΛΑΜΨΑ δεν είναι μία τυχαία εταιρεία αφού διαθέτει το ισχυρό χαρτί του ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρετανια”, ίσως του πιο ακριβού ακινήτου στην Ελλάδα μετά το …κοινοβούλιο!

    Ως τώρα δεν υπάρχει κάτι …περίεργο, εκτός εάν θεωρήσουμε “μυστήριο” το γεγονός ότι μία άγνωστη εταιρεία με έδρα τον …ΠΑΝΑΜΑ (!), κάνει μία τέτοια εντυπωσιακή κίνηση. Μία OFFSHORE δηλαδή, να πατήσει πόδι με αυτόν τον τρόπο σε ένα κολοσσιαίο DEAL που προφανώς τα ΜΜ”Ε” δεν το αντελήφθησαν αφού ήταν απασχολημένα με τον …Βουλγαράκη και το φουσκωτό του.

    Και εμάς δεν θα μας προξενούσε αίσθηση, εάν λίγο καιρό πριν ο κύριος Λασκαρίδης με ολοσέλιδη συνέντευξη του στο Πρώτο Θέμα δεν είχε διαψεύσει μετά βδελυγμίας κάποια τέτοια σενάρια. (θυμάστε πως ενεπλάκει και το όνομα του Λασκαρίδη στις …μαυρίλες μεταξύ Θέμου και Μάκη, αυτό θα το δούμε σε άλλο άρθρο).

    Παρ’ όλη την …περιέργεια της υπόθεσης μοιάζει άσχετη με τον τίτλο του άρθρου. Εδώ λοιπόν μπαίνουμε στα βαθιά.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΛΑΜΨΑ Α.Ε.», αφού έλαβε γνώση στις 11 Φεβρουαρίου 2008 του περιεχομένου του Πληροφοριακού Δελτίου της Δημόσιας Πρότασης, ανέθεσε στην εταιρεία ASPIS BANK Α.Τ.Ε. τον ρόλο του ανεξάρτητου χρηματοοικονομικού συμβούλου, προκειμένου να συντάξει λεπτομερείς εκθέσεις προς το Δ.Σ. της Εταιρείας σχετικά με την Δημόσια Πρόταση.

    Να λοιπόν η ASPIS να αναλαμβάνει ένα deal εκατομμυρίων μεταξύ μίας εταιρείας εισηγμένης και μίας άγνωστης Παναμέζικης, από αυτές που υποτίθεται κυνηγάει σήμερα ο κύριος Παπακωνσταντίνου, σε ένα Deal Μάλιστα που είχε διαψευσθεί από τον ισχυρό άνδρα της εταιρείας.

    ΟΚ, ως εδώ, θα πείτε, την ASPIS την είδαμε. Πως όμως αυτή η περίεργη επιχειρηματική συμφωνία συνδέεται με τη “Νέα Διακυβέρνηση” ιδιαίτερα από τη στιγμή που έγινε επί Νέας Δημοκρατίας;

    Εδώ λοιπόν είναι η μεγάλη έκπληξη. Όπως γράψαμε, Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας ανέθεσε στην ASPIS τη δουλειά. Ποιό ήταν το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας;

    Μεταξύ λοιπόν των μελών του ΔΣ που έκανε την ανάθεση, φιγουράρει ένα τεράστιο, ιστορικό όνομαη που μας απασχόλησε πρόσφατα για ένα άλλο Deal σε χωρες μακρινές. Ένα όνομα σταθμός. Είναι ο κύριος …


    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΔ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    Αυτός λοιπόν ο πολυτάλαντος και ευφυής άνθρωπος, ο “έμπιστος” και προικισμένος, φιγουράρει σε αυτό το Deal με την OFFSHORE, όπου πρωταγωνιστεί μία εταιρεία της αλήστου μνήμης χρυσής εποχής του χρηματιστηρίου.

    Μαζί με αυτόν, υπάρχει και άλλο ένα βαρύγδουπο όνομα που δεν θα το μαντεύατε έστω και εάν είχατε 6 δις προσπάθειες. Ο κύριος Τόμας Μίλερ!

    Και πάλι βέβαια μπορεί να τεκμηριώνεται κάποια σχέση με τα ανωτέρω, δεν φαίνεται όμως κάτι “έκνομο”. Θα μπορούσε ο κύριος Παπανδρέου και το διοικητικό συμβούλιο να επιλέξει οποιοδήποτε ίδρυμα σαν σύμβουλο για την εν λόγω προσφορά…

    Θα μπορούσε; Μείνετε συντονισμένοι, γιατί έκαστος στο είδος του και κάποιοι στις OFFSHORE. Έρχονται αποκαλύψεις που δεν τις χωράει ο νους!
    www.olympia.gr
    (για ν'αρχίσουμε σιγά-σιγά να "μπαίνουμε" στην ουσία του θέματος!!!
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΚΥΡΙΕ VAKI ΜΗΝ ΝΟΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΙΟ ΑΠΛΑ?ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΟΜΑΣΤΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ
    ΚΑΙΡΟ,Η ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ.ΤΩΡΑ,ΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ...ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ
    (ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ),ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ(ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ 2 ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ "ΔΟΥΛΕΙΕΣ" ΤΟΥ
    Π.Ψ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ),..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ'ΞΕΡΑ ΚΙ ΕΓΩ
    ΤΙ "ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΝΕΣΘΕ".ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ
    ΛΑΒΕΙ ΘΕΣΗ Ο ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ.ΣΕΛΕΚΟΣ,ΚΑΙ Ο
    ΣΥΛΛΟΓΟΣ.
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. αντι λοιπον να λετε οτι ερχονται αποκαλυψεις..

    καλο θα ηταν να φροντισετε να δημοσιευθει αυτο που γραφετε...
    και αν δε θελετε πια επωνυμα..
    καντε μια ανρτηση στο τροκτικο...
    μια συνοπτικη περιγραφη του πραγματος..

    μια καταγγελια..
    το τροκτικο διαβαζεται ανελλιπως απο ολους τους πολιτικους..και πολλα διαμορφωνονται..

    γιατι τοσον καιρο δεν το κανετε?
    www.prezatv.blogspot.com/

    ακομα και εδω

    και ο σκαι ..θα ενδιαφεροταν..
    γιατι δεν ερχεστε σε επαφη με καποιον απο τους δημοσιογραφους?
    ο τελογλου..εκανε μεγαλη ερευνα σ αυτο..
    ειπαμε οτι υπαρχουν σκανδαλα και λαμογιες..
    αλλα αμα κατι μπορουμε να το υποστηριξουμε..
    υποχρεουμαστε να το προβαλουμε..
    ή δωστε ενα κινητρο..και οι δημοσιογραφοι θα δωσουν τη δημοσιοτητα..
    γιατι δεν το κανετε..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. φιλε του σχολίου στις 9.55μμ.
    λες να το'ξερα χθές και να μην το'λεγα?μόλις το
    βρήκα στο goougle(ιστολόγια),το εγραψα αμέσως!!!
    ηδη δε στέλνεται παντού!!!και στον Τέλλογλου
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΣΤΟ GOOGLE?
    EINAI ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Ή ΜΑΖΕΨΑΤΕ ΜΟΝΟΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΙΣ 10.04
    ΒΑΛΕ www.olympia.gr,αι θα το διαβασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ναι...το ειδα..ευχαριστω...

    επαθα πλακα..
    τι..πλακα..αφελης παραμενω φαινεται...

    ειναι δυνατον τελικα να εχει σχεση η ολη ιστορια?
    και γιατι δε φροντισε τουλαχιστον να την κουκουλωσει με ενα πιο ευπρεπες νομοσχεδιο?
    θα μπορουσε να κανει κινηση να μη θιγουν ετσι απροκαλυπτα ολοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ..ΝΑ ΣΥΜΠΡΑΞΟΥΝ Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ..ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΩΜΙΣΘΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ..ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ..
    ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ Κ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ..
    ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ...
    ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..ΝΑ ΜΠΕΙ Κ ΑΥΤΟ ΜΕΣΑ..

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ κ.κ.ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΗΠΩΣ?
    ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. πριν 20 λεπτά το εστειλα και στο troktiko. Για να
    δούμε ,θα το δημοσιεύσει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. η ολη ιστορία φίλε μου,εχει ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΧΕΣΗ,ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ
    ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ!!
    ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. χρηματιστηριου συνεχεια...
    μ αρεσει ομως που τα βρηκαν με την ΕΑΕΕ..

    η Ε.Ε τις προστατευει..
    εμας μας εχει γραμμενους..

    τηνΕΠΕΙΑ πρεπει να βαλουμε χερι..

    το τροκτικο θα το αναρτησει, δεν μπορει..
    δεν το ξερω το σαιτ..πρωτη φορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. http://www.prezatv.blogspot.com/

    NA TO STEILETE KAIEKEI


    TO TROKTIKO THA PREPEI PRWTA NA TO EPEXERGASTHEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. να ακουσετε τον στουρναρα στη νετ..
    μιλαει κ αυτος για την 100% εγγυηση των τραπεζικων καταθεσεων...

    και ετσι ειναι...

    το θεμα ειναι οτι το ιδιο ισχυει με το νομο παπαθανασιου στα συμβολαια ζωης...με νομο...

    ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΕΤΣΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΡΙΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ..
    ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ 8 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΛΑΙΜΗΤΟΜΟ?
    ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ..ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ?
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ OLYMPIA.GR ..AYTA ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ..

    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ...
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.......
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ..
    ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΟΛΟΥ..
    Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..ΟΥΤΕ ΞΕΡΟΥΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ,ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ
    ΣΤΟ BLOG, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΙΣ
    ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΟΥ
    ΝΙΚ.ΑΝΔ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ TOMAS MILLER,ΣΤΟ
    ΛΟΥΚΕΤΟ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ.ΕΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΩΣ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ή ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
    ΑΥΤΟΥ,ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ...ΠΙΑ.
    vakis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. και συμπληρωνω κ εγω..
    και θα θεωρησουμε οτι..και μετα απο αυτο..
    ειστε κι εσεις μελη αυτου του κυκλωματος..
    που βαλθηκε να μας αποκοιμισει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ...

    ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗ Ν.Δ

    ΕΦΑΓΑΝ ΠΟΛΛΟΙ..
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ..

    ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ 2 ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ..
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ..ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙ..
    ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ..
    ΑΠΟ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΑΝΑΜΑ, ΚΙΝΑ..
    ΘΑ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΙ ΕΜΒΑΣΜΑΤΑ..
    Κ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΥΓΕΝΑΚΗ..ΝΑ ΦΙΓΟΥΡΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ..

    ΕΓΩ ΑΠΟΧΩΡΩ ..ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΜΟΥ..ΣΑΣ ΧΑΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΑ 100 ΕΥΡΩ..
    ΑΦΟΥ ΕΙΣΕ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ..Κ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ..ΑΠΟ ΕΚΕΙ..
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙΣ..
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ρε φίλοι,καλά ...δεν καταλαβαίνετε ? Τι στάση ειναι αυτή ,απέναντι στον σύλλογο ?οι ανθρωποι
    εδώ και μήνες τρέχουν, αγωνιούν, πάνε και ερχονται,και για τα δικά μας συμφέροντα και για τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ,και αρχίζετε τώρα να απειλείτε???
    ΕΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΤΡΑΒΑΓΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ,ΜΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ, ΤΑ ΜΙΣΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ!!!ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ,ΣΑΝ ΑΤΟΜΑ,ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Ο,ΤΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ?? ή ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ?ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ?
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΛΑΘΟΣ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΣΑΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΟΛΩΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ,ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ,ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ "ΕΝΩΜΕΝΗ ΓΡΟΘΙΑ",ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ας δώσουμε μια πίστωση χρόνου στον Σύλλογο.
    Μπορεί να εχει κατι καλό να μας δείξει τις επόμενες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ..ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ?
    ΤΙ ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Ή ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ..ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΩΦΕΛΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ?
    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΕΝΑ ΗΤΑΝ..ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟ..
    ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ..
    ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΨΩΜΙΑΔΗ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ..
    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΟΛΩΝ..
    ΑΛΛΑ..ΕΝΩΜΕΝΗ ΓΡΟΘΙΑ..ΚΑΙ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ..
    ΕΝΩΜΕΝΗ ΓΡΟΘΙΑ..ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ
    ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
    ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΗΝΥΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΠΕΙΑ
    ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ..
    ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..
    ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΓΡΟΘΙΑΣ?
    ΚΑΙ ΜΙΛΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2 ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ..
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΣ..
    ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ..ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΦΑΠΑΞ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΜΕΝΟΙ..
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ..
    ΟΥΤΕ ΜΙΑ..
    ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΙ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ..ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ..ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ?
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ?
    ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ. ΒΑΖΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΩΤΗΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ. Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.

    ΕΓΩ ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΣΑ. ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΩΝ 9.59...
    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΑΜΕ ΟΜΩΣ..
    Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ..ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ..
    ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΦΑΠΑΞ ΖΩΗΣ ΤΟ 2009..
    ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΧΑΝΟΜΑΙ Κ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΕΔΙΩΞΕ..
    ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ..
    ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ..
    ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 200 ΧΙΛ.ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΑΜΒΑΝΕΙΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ 80..ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ Κ ΕΓΩ.ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ..ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ..
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΩ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΟΛΟ..ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ..ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. διαβαζουμε οτι ηδη ο σαχινιδης υπεβαλε το νομοσχεδιο στον παπακωνταντινου..και οτι προκειται πολυ συντομα να κατατεθει..στη βουλη.
    εχουμε καθολου εικονα της καταστασης?
    τι τροποποιησεις εχει επιφερει?
    η παρεμβαση των βουλευτων της ΝΔ ειχε κανενα αποτελεσμα?
    ποιες κινησεις σκοπευουμε να κανουμε τωρα εν οψει της καταθεσης του νομοσχεδιου?
    μηπως θα ηταν σκοπιμο να ερθει σε επαφη ο συλλογος-νομιμοποιημενος ειναι εξαλλου- με τον προεδρο της εθνικης ασφαλιστικης..
    δεδομενο ειναι οτι ολα ειναι προαποφασισμενα..
    και δεν ξερω τι περιθωρια βελτιωσης υπαρχουν σ αυτο το σταδιο..

    παντως ..χρειαζεται ενα στιγμα παρουσιας του συλλογου..γιατι εγω πιστευω οτι λειτουργει..αλλα οπως βλεπετε κ εσεις 2-3 ανθρωποι γραφουν και οι αλλοι εχουν μεταπηδησει αλλου ή στους δικηγορους τους..οπου και θα γινει το γνωστο μπαχαλο..
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ..να βγει καποια αποφαση προχειρη εις βαρος μας..και μετα να τρεχεις να τη μαζευεις..
    επισης..
    οι αγωγες αποζημιωσης κατα ασφαλιστων θα γινουν νεα μοδα..
    και αυτο δεν πρεπει να συμβει..εκτος εξαιρεσεων..
    ακομα
    το χθεσινο δημοσιευμα..
    στο olympia.gr πρεπει να ληφθει υπ οψιν..μπορει να χρησιμοποιηθει επ ωφελεια με καταλληλους χειρισμους..
    Κακα τα ψεματα..
    Αν ψηφιστει το νομοσχεδιο αυτο..
    μετα θα εχουμε δικαστηρια και μονο..
    οποτε..οι συλλογοι δε θα εχουν μεγαλο αντικειμενο πια..
    2 προσφυγες και αναμονη μετα
    τωρα πρεπει να γινουν οι κινησεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΠΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΦΕΛΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ. ΔΕ ΛΕΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΝΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΦΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΗ ΚΟΝΟΜΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΑΛΙΟΔΟΥΛΕΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ.

    ΛΙΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΩΣΩ ΜΕΣΑ. ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΡΧΗ.

    ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕ ΜΕ ΕΚΠΤΩΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕ. ΑΚΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΡΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΟΣΜΟΣ ΑΦΕΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ.

    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΕ ΕΚΠΤΩΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΟ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΥΑΛΟ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΩ ΤΟ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΜΠΛΕΞΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΧΑΜΗΛΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΙΚΡΟΑΠΑΤΕΩΝΙΣΚΟΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΜΕΣΑ ΟΛΟΙ ΡΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΠΑΡΑΚΑΛΩ......
    ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2008, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΣΤΟ 693 7372 169 - ΧΡΗΣΤΟΣ - ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ [ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ]
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ τα σχόλια να είναι κόσμια και περιεκτικά.